Sunday, January 18, 2009

DIRIKU DIUJI...

firstly i'm not interested to share my feelings, my personal life and everything with other people.. since any one does not know that i have a blog.. thus i want to speak it out.. sometimes people around you is not very understood about urself..

ntahla.. apa yg aku nak katakan disini tentang PRSAHABATAN.. apa itu persahabatan.. kdg2 kita cuba jd yg terbaik dalm persahabatan.. tpi kdg2 dlm tak sedar masih ada kekhilafan diri tanpa disedari yg mengguris hati shabat.. bukan aku nk mengungkit.. tpi.. tahla..aku bkn sahabat yg pandai memujuk.. aku bukan sahabat yg pandai mempamerkan rasa hati..kdg2 mungkin mereka di luar sana menanggap aku manusia yg sombong..

tpi..bg aku.. sekali bersahabat selamanya ia tetap menjadi shabat..kdg2 aku terpk knapa org di sekeliling kita nak yg terbaik n nak smua yg baik2 dri kita.. tpi pernah ke diaorg pk apa yg kita nak..aku dh lama simpan suma ini.. bg aku biarlah mungkin kdg2 dia tak sedar yg kita juga ada prasaan.. selagi boleh thn biarlah aku tahan..

tah la.. aku mls nak pk lagi..aku akui mmg slh aku kot..aku dh mintak maaf tapi tak perlu la nak sebarkan pd suma org..tahla.. it is true that i'm feelingless and i'm not interested for making thing complicated since me myself already complicated!!!!

Ya Allah aku pohon padaMu ya Allah agar kau kuatkan hati hambamu ini dlm menempuh hidup yg penuh liku.. Hanya pada Kau tmpat aku mengadu..Sesungguhnya engkau tau isi hati ku.. Aku redha atas ujianmu.. Amiin Ya Rabbal 'Alamin..

No comments:

Post a Comment