Monday, February 2, 2009

unpredictable day..

waa arini merupakan ari yg tersangatlah worst dlm hidup aku..huhuh.. stat kls aku 8.30.. aku g klas yg aku tak de slide die..serius tak paham ape pon..tbe2 ade lak homowerk kne submit this wdnesday.. then kat kls eap kna lak wat presentation spontan abis ar.. sbb aku mmg tak ready for da presntation..aku ingt nak present by this wednesday..huh.. apa la rezeki aku arini.. mid term lak pastu confident abis ar jawab..yg aku sndiri pon tak paham apa yg aku jawab!!!! hoho.. really miserable day 4 me..

saja nak release tension ngn menaip kat sni.. bulan february yg penuh ngn midterm exam..hihihih.. rasanya mls nak publish my writng lg..sbb masa tak mengizinkan.. sbb ada certain2 part yg kna edit sker b4 publish..

anyway, hopefully tomorrow is more better than today.. ape pon ni pengajaran bt aku supaya more prepared b4 g klas..(",)

No comments:

Post a Comment