Wednesday, July 29, 2009

worst feeling..worst day..but life must go on..

arini aku gk depress..huhu..tak tau la knape.. tpi i'm not really feeling well..bkn sbb H1N1..huhu..nau'zubillah.. actually lots thing are running in my head.. rsa mcm tak cukup masa jep.. sume keja rsa tak settle.. waa.. feeling like dizzy...huhuhuhu..

yesterday, was my first meeting wif my supervisor for fyp.. scary beb.. survivor commence..jeng2.. sume kne find out by my ownself.. actually aku tak expect tuk spoon feed pun..but at least short briefing bout da flow that i really hope.. leh la aku tau nak stat dr mana.. ni tbe2 kne wat lit review.. yg sume journal yg aku jmpa kne beli...waaaaa.. sadis dowh.. ni la cabaran tuk final year.. for da first time i'm feel down.. tulun.... sape rse2 leh tlong download sume journal yg aku nk dr scienedirect?????

huh.. ape da.. supposely lib ni subscribe ler journal bebnyk sket.. ni tak..yg aku nk gak dieorg tak subscribe.. terpaksalah ku jumpa sv ku tuk sekelian kalinye.. sbb nak mintak die tolg downloadkan...hehehehe.. tak de duit beb nak download sndiri.. sib sv aku ni suh gtau die klu de journal yg tak leh bkak..

abes la pasal fyp.. pastu???? tah aku pun tak tau nak ckp pe..cume yg aku leh ckp aku rase tak kuat utk sem ni.. hati aku rapuh..huhuhu.. Ya Allah.. seandainya aku leka dan lalai dalm menunaikan tgjwb sbgai seorng hamba-Mu aku pohon Kau berilah petunjuk.. supaya hati ini mnjdi kental dlm mghadapi apa jua dugaan n rintangan.. amin..

hati??? ehm ckp sal hati ni.. sush tul nak jga hti.. kdg2 secara unconcsious terbuat perkara2 yg tak sepatutnya.. itulah aku.. sejahil2 manusia.. tau tpi slalu lupa.. agknya dh lama tak topup ngn amar ma'ruf.. asyik topup tepon je ek..huhuhu.. sedih nye aku ngn diri aku..

for time being aku still leh kawal emosi aku n try harder tu be stronger enough.. yeh.. chayok2.. nyway aku dh lame tak sambung cite aku kan.. nanti2la.. tetibe terasa tak de mood nak menulis or mengeditkan cerita2 tu.. tbe2 dh terasa cm tmpat meluahkan perasaan lak blog ni..asalnya just nak kongsi coretan jep..tpi nape tah terasa nak meluahkan perasaan kat sni.. maybe just for release..huhu..sorry ye.. harp2 tak de yg terasa annoying..~

No comments:

Post a Comment