Sunday, August 16, 2009

A HAD OH AHAD...

salam'alaik..aku tbe2 rase nak menulis or menaip..huhuhu.. actually tak tau nak merepek ape.. tpi nak gak ngarot2 kat sni.. aku rse weekend ni hambar.. tpi aku suke sbb aku leh rilex2..hahahaha.. ape aku ckp ni ek.. tah aku pun tak paham.. what everla.. cma nak ckp aku mmg enjoy abis weekend ni a.k.a aku tak wat satu keja pon!!! hahahaha.. gla2.. padahal next wik ada 2 kuiz + midterm pun dah queue tunggu aku belek2 notes..hahahaha.. mmg stress.. rs cm tak sabo nak abis blaja n den lepak umh..huahuahaua.. tak gne punya org keje nk mengabiskan boreh ja..huhu..

sbnarnya tak la gak.. aku suka blaja tpi bla dh final year jd serabai + serabut + blablabla.. huhuhu.. cane la org smbung wat master tuh.. kagum2.. erm ape nak ngarot lgi tah.. bru2 ni aku teringt time zmn muda + tyme skewl dlu..huhu.. rs cm byk perbezaan bdk skewl dlu n skunk.. tah la.. maybe sbb peredaran masa n zaman.. org n pemikiran pon dh berubah same.. actually aku suke skewl aku dlu.. aku suke uni aku skunk gak.. konklusinya aku suke sume tmpat yg bg aku ilmu + pengalaman + bla bla bla.. sbb di sini aku belajar sal kehidupan.. jatuh bgun sbg seorng plajar n umumnya sbg seorg manusia.. i regret 4 not perform da best from me.. huhuhu.. tpi sesl dhulu pndptan sesal kmudian tiada gnanya.. apa pun 4 da remaining i'll more appreciate n take it 4 granted to collect all da experiences and so on n so off..

dah la aku ngarot ape tah ni... just wanna be da best.. aku nak berbakti pada mk ayh aku yg terchenta..huhuhuhu.. tbe2 terasa rindu nak blk umah..waaaa... tak sabo tnggu cuti mid sem.. nak balik!!!!! ke negeriku yg terchenta.. hahahaha..gla2.. nyway.. aku mmg miss my home alredy.. dh lama rs di perantauan..chewah cam jauh na aku dok.. tpi jauh la gak..hehehe..

ok la aku pun ak tau nak merepek ape lg.. just wanna spend my time + my bosan time.. ape2 je la.. daa~

No comments:

Post a Comment