Friday, March 6, 2009

aku yang merindui diriku..

It seem long time I'm not update this blog. I'm not really enough time to update this blog. Actually, a lot of happen in my life. Everyday that I face is new day, new challenge and new things happen. As usual if I'm write over here is about my feelings. I found that I'm not really comfortable. I'm feel sad, down and not really happy. I don't know why.. aku rase mcm nak nangis je.. aku sdih.. I'm already more than 20 years old. I'm always thinking and thinking what I have done in my past life. What i've done to my religion.. masih sihat kah imanku.. masih utuhkah akidahku..

Actually, aku tak tau ape yg menganggu fikiran aku.. ape yg aku tau i'm feel sad.Aku tak tau knape aku sedih.. aku rindukan diri aku yg dulu.. aku rindukan kehidupan sekolah yg penuh ceria.. kdg2 aku rse terpinggir kat uni ni.. everybody around me sometimes make me feel sad, happy and many more.. But, mostly will make me sad.. i don't know.. why it is happen.. waa..

Ya Allah.. sesungguhnya hanya pada Engkau aku mengadu.. hanya Kau yg mengetahui segala isi hatiku.. sekiranya aku tersalah langkah Kau berilah aku peringatan..sekiranya aku tersilap bicara Kau tunjukilah aku kebenaran.. sekiranya aku lalai dlm menunaikan kewajipanku kpd-Mu sesungguhnya Kau berilah aku pimpinan.. Ya Allah sesungguhnya Kau Maha Berkuasa..Kau Maha Penyayang dan sesungguhnya Kau ampunilah dosa2 ku yana lalu.. Janganlah Kau palingkan hati ini dari kebenaran.. sesungguhnya hidupku, matiku, amalanku hanyalah untukmu.. amiin2 ya rabbal 'alamin.. =')

No comments:

Post a Comment