Thursday, March 26, 2009

sekadar persinggahan..

dah lama tak post kat blog ni..biasela lately ni busy sket.. bkn ape sumenye sbb bt last minute..cmni la jdinya..huhu.. hm actually tak de yg menarik.. saje tbe2 rase nak menulis kat sni.. aku suke bce blog org..rse mcm best n menarik je.. tpi kat blog sndiri hambar..hohoho.. biasela baru blaja2 nak wat blog.. actually a lots of presentation last week. ade prkara best ade yg tak best berlaku..

tbe2 terasa nak mengarang or nak berkarya.. tpi tak de idea lak.. bru2 ni aku ade bce blog artis2 nasyid kite.. agk menarik gak la ape yg diaorng kongsikan.. ape yg diaorg lalui.. bg aku ade artis nasyid yg ok ade yg tak ok. ape pun itu hak diorng la.. aku dlu minat nasyid n salalu ikui perkembangan nasyid. tpi tak la extreme. biase2 je.. takdela join mane2 fan club.. tpi skrang makin hari mkin dh tak tau dh perkembngn..bkn ape tak sempat nak ikuti.. mase tak mengizinkan..

hmm.. ape lgi ek nak tulis.. hm skrang aku suke lak tgk nasyid bdk2 sek.. aku tak tau nape aku suke grup all for ummah grup smap kajang.. aku bkn ex-smap pun.. tpi tak tau nape tertarik..maybe diaorg kreatif kot.. what everla..

tak tau la nak tulis ape lg.. actually moga bertemu kmbali.. ~

No comments:

Post a Comment